Monday, November 10, 2008

Jauh berjalan..Penat la kan...

Ni lah sport rim jumaat ari tu aku tukar... cume kaler dia je lain.. aku pnye kaler itam.. Dah lame sebenarnye aku nk tukar sprt rim ni.. cume xb'ksmptn lg.. Tp dah tukar dah skrg... Maklulah, utk kslmtn kn...aku pnye rim sblm ni dah bngkok..tyr melelong je( x tau bhase stndt dia la..) mklumlh...dah lame aku gne moto tu..dah 4 thun dah.. dah meredah separuh semenanjung... Dr Johor ke Terengganu(2x), pstu dr johor ke KL....n now ari2 bwk moto ni g keje... D tmbh lg keadaan jln kt KL ni yg byk lubng n x rate (utk lrong moto faderal hghway)... Kdg2, aku pn x paham..idea asal d wujudkn lorong moto tu utk keselamatan pnungang motosikal...tp, b'dsrkn kpd keadaan lorong tu sndiri, ia lbih m'bhayakn pngguna... Bkn nk mrungut..tp, pngguna mcm aku ni krg selesa... bkn dgn mslh jln beralun n berlubang je.. kadng2 lorong tu bnjir ble wktu musim ujan... Klu x silap aku, dah bbrape kali maslh ni kluar kat paper n tv..tp tndaknnya krng m'brngsngkan..n aku rase, pnungang moto ni kene buat 'union' bg mnjaga kpntingan pnungang moto... same2 kt pikirkan....(",)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...