Monday, November 24, 2008

SeLaMat Hari LahIr SaYAng..

Ku dedikasikan post ni buat insan yg ku sayangi..
Sayang, selamat menyambut hari ulang tahun kelahiranmu yg ke-24....Semoga dirimu akan diberikan umur yg panjang, dimurahkan rezeki, tercapai segala cita-cita serta impian dan semoga menjadi anak yang solehah...
Ucapan tahniah juga buat kedua ibu bapanya yang telah memberikan segala kasih sayang serta didikan kepadanya.. Semoga anak yg kamu sambut 24 tahun lalu ini akan sentiasa mengembirakan serta membahagiakan kamu...

Ya ALLAH, panjangkanlah usianya,
agar lebih lama dapat dirinya mentaati Mu,
Jadikanlah kehidupan ini sebagai ladang,
moga di akhirat kelak dirinya mengutip hasilnya.
Ya ALLAH, tambahkanlah amalan dirinya di saat bertambah usia dirinya,
Jadikanlah cahaya Mu yang bersinar menyinari jalan hidupnya,
Berikanlah sinar kebahagiaan kepada dirinya serta keluarganya,
Makbulkanlah segala permintaannya kepada Mu,
Sesungguhnya Kau lah maha pemurah lagi maha mengasihani,
Ya ALLAH, Hanya kepadamu aku memohon,
Hanya kepadaMu aku berserah,
Kerana Kaulah Tuhan sekalian alam … Amin….

29 comments:

najwa sarah alias said...

aum, ili tukar no kah?

sya hntar msg tk reply pun

Aidy Shahiezad said...

jiwang lagi ek ?? isk isk...

WaNabEruLEz said...

hahaha..ko kna terima aum seadanye addy...

WaNabEruLEz said...

aum pe kte ko donlod lagu imran ajmain-selamat ulang tahun sayang..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

wan, mane ko tau lagu tue ??
ko pena bagi kat ex awek ko dulu ek ??

Are-Um said...

Hahaha...aku xtau pn ada lagu tu... Tp plik kn.. si Wan ni tau plak kewujudan lagu tu... Kantoi dah ko Wann!!

WaNabEruLEz said...

xdela..aku tgk kt forum syok.org ada lagu 2..so cdgknla aum bg lagu 2 kt awex die..lgpn aku xpnh celebrate besday mne2 ex-awex aku..hahaha..aku xjiwang...

WaNabEruLEz said...

aku pn xpnh dgr lagu 2..just tnmpak kt forum syok.org...

Are-Um said...

Yeke ni wan??
or just nk cover je...hehehehe

Thnx la ats cdngan ko tu...Betul ke ko x prnh clbrte b'thdy ex-aweks ko??

WaNabEruLEz said...

xpnh..besday die pn aku lupe thun lpas..wat pe aku nk tipu..aku xhipokrit..mehla check aku ada donlod lagu 2 ke x...

Are-Um said...

Eleh...skrg blh la ckp...hehehe
ntah2, dh siap delete smua lagu2 tu...

Aidy Shahiezad said...

eh wan... b'day ex awek ko, ku lupe ek, tp b'day aku ko ingat la plak... pe maknenya smua tue ??

Are-Um said...

Hahaha..aku no comment..hehehe

WaNabEruLEz said...

addy:
besday ko kerol yg igtkn..so die cdgkn nk bli kek..so aku ikut je..krg ada kte lupe mber..what is the problem??any question???

aum:
mehla check klu xcaya..aku xde lagu jiwangz ni..so jgnla nk cri partner nk geng jiwangz ko..buang ms je...hehehe

Aidy Shahiezad said...

so, ko sebenarnya tak ingat langsung ar b'day aku ?? sampai hati... wat penat je aku bukak kan line utk ko pagi tadi... huh !!!

Are-Um said...

"Line??" jeng3x...
Wan, now ko pnye part...Addy dh dh bukak jln dah...hehehe

WaNabEruLEz said...

aku igt tp smgu awal la..hehehe..ko jgn mrh lak..aku pn ada memori lost gk kdg2..

Are-Um said...

Wan ada memory lost??
bahaya nie...

WaNabEruLEz said...

nape lak bhye??leh trgkn ckit???

Are-Um said...

Yela...bahaya..tkut bnda2 pnting pn ko lupe...cntohnye, tkut ko lupe jln nk balik umah...

WaNabEruLEz said...

xdela..benda yg aku slu wat xkn nk lupe..ape da...

Aidy Shahiezad said...

slalu wat ??

Are-Um said...

Ape yg ko slalu buat tu??

WaNabEruLEz said...

yg aku wat 2 g keje ari2 la..ulang alik pj ke shah alam..xkn aku leh lupe jln blik...kata da matang..tp tye cm bdk sek rendah..ape da...cm ko slu anta awex ko g jln kuar 2 dr rmh ko 2 ape kes??memory lost gak ke???

Are-Um said...

Sape yg memory lost??

WaNabEruLEz said...

cbe ko bc blik ayat aku kt atas..fhmi btul2 ape yg aku mksudkn..hehehe...

WaNabEruLEz said...

korg jgn wat2 xfhm lak utk djdkn modal..modal da hbs ke??

Aidy Shahiezad said...

bukan korunk ye, tp aum je...

Are-Um said...

Amboi...nk mngate aku pulak korg ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...