Sunday, December 7, 2008

DaH NAsiB BadAn

Ni mungkin antara cobaan aku dlm melaksanakan tugas... Dlm kerja ni kite d tuntut utk sntiase tekun serta rajin.. Disebalik tuntutn ni lah mngkin aku diuji.. Diuji dgn kesabaran...

For the 2nd time aku g site kat Putrajaya.. N the 2nd time aku diduge utk site yg same... Rase tnsion je.. Ape taknye, keje yg d amanahkan x dpt disempurnakan spt yg d jnjikn pd pihak p'tama.. Yg tnsion tu, mslh tu bkn dr aku (pihak ke-2) tp dtg dr pihak ke-3.. 1st time dulu pihak ke-3 ni lngsung x muncul... tp kali ni, pihak ke-3 tu dah muncul.. Yg x bestnye, pihak ke-3 ni ada pulak nk libatkan pihak yg ke-4... So, terpakselah tunggu pihak ke-4 ni..

'penantian hanya tinggal penantian yg x kunjung tibe'.. Pihak ke-4 xdpt dtg pulak... setelah menunggu dr kul 5 hingga 6.30... Pihak ke-4 ni accident... Dgr je berite ni, aku xleh nk ckp ape.. n dlm hati aku "Sejarah berulang kembali" (aku petik kate2 Addy)..tu lah kate2 yg tepat coz site ni aku d phamkn mmg ada sejarahnye.. Nk buat mcm ne kan...Ni adlh antra cbarn yg aku kene laluinye...

Setelah jauh berjln dr KL ke ptrjaya dlm keadaan ujan (nsib naik kete Addy klu x cnform kuyup aku)..ujan sgt lebat.. N myB hujan adlh antra fktor pihak ke-4 ni accdnt (mmg fktor jln licin pon aku rase).. So, kesemua pihak yg ade (pihak 1, pihak 2-aku n pihak 3), buat reapoimnt utk siapkn keje ni pd hari lain... Ok, aku hrp lps ni, xde hlngan bg aku slesaikn misi ni.. Mgkin ada hikmah semua ni berlaku.. Hanya Allah saja yg mngetahuinya..

1 comment:

Aidy Shahiezad said...

bawak bersabar ye... enjoy je k !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...