Saturday, December 27, 2008

.:KeSyuKurAn KePaDa-NYA:.

Aku memanjatkan kesyukuran kepada Allah sebab memberikan aku rezeki ni... aku diterima melanjutkan peljrn aku.. N akn tercapailah cite2 untuk mnjdi pndidik.. N mngkin Kluarga aku ni mmg kluarga pndidik coz adk bradik aku termsuklah iparduai (abg ipar, akak ipar) yg lain smuanye dlm bidng pnddikn...Alhamdullilah...kerja yg sngt mulia...Aku akn pstikn aku mnjdi seorg pelajr yg cmerlang dan seterusnya akn mnjadi pendidik yg dpt mnyumbngkn kecemerlngan buat Agama, Bangsa & Negara..
Dlm kgmbiraan ni, ade skit kepiluan..d mane aku akn b'jauhan dgn Meamor... N teman2 'Geng Bas Sekolah' aku, tmn serumh, akak2 kat opis..etc ... Ape2 pn, doakan kejayaan aku dalm p'juangan ini... "Ingat daku dlm doamu"

8 comments:

najwa sarah alias said...

tahniah aum.. dpt kt mana? sya ngan nazim pun akan mendoakn yg terbaik utk aum.. CHAIYOK!!! ;)

Are-Um said...

Terima kasih...aum dpt kat Johor..Kire balik negeri la nmpknye..

Aidy Shahiezad said...

da nak pegi da budak nie...
erm.. takpe, pergi la...

Are-Um said...

Sedih je bnyinye kan....huhuhu

Aidy Shahiezad said...

aku takde nak sedih... jauh lagi nak happy... juz trima seadanya je..

killr0yLive said...

tahniah aum..moga berjaya nnt...

mazni namaku said...

aum tahniah ya...moga berjaya dan berbahagia bergelar pendidik :-)

syma_mr said...

congratulation!!welcome to da club..ngee..semoga bjaya mjd pdidik yg cemerlang..ameen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...