Monday, January 5, 2009

.:KeMAs La BaRang tu!!:.

Menggeleng kepale teman2 serumah aku ble tgk keadaan bilik aku... Nak tau nape? sbb bersepah bebeno keadaannye... Almaklumlah aku ni tgh dok bz m'packing brg.. Semua nk d hangkut balik Johor... Tp ade la bnde2 yg aku dok tumpang dulu kat umah ni...cntohnye, rim moto aku n multi-purpose cooker aku tu...

Lg pulak, aku ni balik Jhor naik bas je... X menang tgn utk hngkut segala bagai bende2 kpnyaan aku tu...Ni pn ade yg aku pos je..yg aku bwk ala2 yg pnting n nk d gunakan aku kat tmpt baru aku tu... Mcm ne la rupenye tmpt baru aku tu kan...mmmm..

4 comments:

killr0yLive said...

balik ari pae???

WaNabE said...

erm, pas ni aum akn jd lbih bdisiplin..xleh kuar mlm da duk kt maktab 2...

Are-Um said...

Aku blik ari khamis nie...

Wan, skrg ni aku x b'dsiplin ke?? :-P

Aidy Shahiezad said...

ko boleh je kalo nak angkut smua barang skaligus naik bas tue... tapi, kna cari bas yg cam kat india tue la, yg leh letak barang kat atas bumbung.. lalala...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...