Tuesday, April 28, 2009

.:Aku Di Hambat Masa:.


Masa mangkin menghambat diriku...aku sungguh merasai tekananya... Mungkinkah kerana aku sering alpa??..sehingga masa itu membalas segala kealpaan ku selama ini???..Hanya tuhan yang tahu..
Setiap orang diberikan masa yg sama iaitu '24jam'..namun, mengapa aku masih terasa diriku dihambat oleh masa?... Di kala pg ini, semestinya ramai yg sedang dibuai oleh kesenangan mimpi yang indah..Namun aku, masih disini tercari2 sesuatu yang x kunjung tiba.. Sesuatu yg m'ganggu aku..membelenguiku...kemana kau pergi 'idea'..
Masih ada hari esok bagiku..Namun, aku sngat berharap hari esok itu boleh di anjakkan masanya.. Tp aku x berdaya... Yg aku dpt lakukan adalh dgn meneruskan sisa-sisa masa yg tinggl sebelum pagi menjemputku...Semoga pagi nnti aku akn mnjadi seorg yg lbh tabah serta tekun.."YA ALLAH, KAU BIMBINGLAH AKU DIDALAM MENGHARUNGI HARI-HARI MENDATANG...SESUNGGUHNYA AKU HANYA HAMBAMU YANG LEMAH DAN KERDIL... YA ALLAH, TUHAN YANG MAHA MENGETAHUI SEGALA YANG BAIK UNTUK DIRIKU"

1 comment:

Aidy Shahiezad said...

"Namun aku, masih disini tercari2 sesuatu yang x kunjung tiba.. Sesuatu yg m'ganggu aku.. membelenguiku..."

aku ingatkan hantu ke, jembalang ke or susuk ke... sekali idea da... huhuhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...