Friday, April 3, 2009

.: Last task di SKALA :.

Ari nie aku diberikan tugas untuk iringi beberape bdk utk g pameran buku... kene la naik bas yg aku sndiri dah lupe ble kali etrakhir aku naik bas sekolah... Sampi ke destinasi, x sebegitu gah dgn name...ruang pameran buku x seperti yang aku bayangkan.. Tp ade lah terhibur sikit coz aku dpt la tgk pertandingan kompang formasi...menarik..
Tgh aku dok perati budak2 berkompang... aku di tegur seseorang..jeng..jeng..jeng...Cikgu aku rupenye.. cikgu mase aku sek men..guru kelas aku form 3..Cam jgk dia kan...means aku ni xde lah bnyak berubah..N aku jmpe kwn aku yg skrg ni dia cikgu...Dia anta bdk kompang rupenye...n dia bg tau aku yg dia akn kawin bln 5 nie..Alhamdullilah...Tp ble dgr tarikh majlis umah dia, aku rase serba slh..coz aku myB xdpt nk dtg..krn aku ade urusan lain..Anyway, Semoga mjlis dia nnti meriah..aku doa dr jauh je...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...