Saturday, May 16, 2009

.:hARi GurU pArT 2:.

Bersempena 'Hari Guru' yang jatuh pada hari ini, aku nak ucapkan "Selamat Hari Guru" teristimewa buat abang-abang serta kakak-kakak ku... Sebenarnya, mereka lah yang telah menjadi sumber inspirasi aku dalam menempuhi hidup sebagai pendidik anak bangsa. Semoga segala pengorbanan yang telah mereka lakukan demi anak bangsa akan mendapat ganjaran dari-Nya.. Semoga cikgu-cikgu dapat meneruskan usaha dalam bidang ini..

Tidak dilupakan kepada guru-guru aku yg telah bnyak memberi tunjuk ajar kepada aku, terima kasih cikgu.. jasa cikgu tidak akan dapat saya bayar...

Tabika Kemas AT3 -1990
SK Muzaffar Syah - 1991-1996
SMK Air Tawar - 1997-2001
SMK Tun Habab - 2002-2003
UMT (Jbtn Ekologi Sosial) - 2004-2007
IPTHO - 2009

Terima kasih warga pendidik sekalian..Tanpa guru, siapalah kita semua.. Kerana guru lah yang membuatkan kita kenal huruf, dapat mengeja, dapat membaca dan dapat mengira... Tanpa asas itu, aku sendiri tidak tahu, dimana kedudukanku agaknya.. Ku hulurkan salam penghargaan

"SELAMAT HARI GURU"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...