Tuesday, September 29, 2009

.:KEnaNgan di BelitOng:.












Nie gambar 5 Brilliant (atas) & 5 Excellent (bawah)


Alhamdullilah...aku di berikan sedikit ruang serta kesempatan untuk aku menunaikan janji aku kat murid2 aku nie... iaitu, nk msukkan gmbr mereka ke dlm blog aku... aku akui, dlm tmpoh masa 3 bln lbh nie, aku mmg x berape update blog aku...kire hmpir mcm xde lah...maklumlah, aku agak kesuntukan masa... d tmbah aku xde kmudhn internet... n yg pnting, aku skrg nie krg issu nk d kongsi...smua pn berbalik psal sekolah...sdngkan tman blog aku nie, x rmai yg bgelar cikgu... Tp, ape pun, aku dah tunaikan jnji aku kat ank ddik aku nie... tp msih ada gmbr yg blh d msukkn... tp tggu dulu lah k... rasanya blm terlewat utk aku mngucapkan selamat Hari Raya buat semua teman2...maafkan lah segala kesilapan aku selama ni...

2 comments:

Anisah said...

cpt ckit eh untuk gmbr lain.x sbr nk tengok.budk2 dkt kls 5B dh x sbr nk jadi famous.hehehe :D

Are-Um said...

iyolah...nnti cikgu uploadkan gmbar kamu semua k..tunggguuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...