Thursday, October 22, 2009

.:KeTabHaN MEnerUSKaN LanGKAH:.


Alhamdullilah... syukur kerana aku dapat melalui temuduga hari ni dapat berjalan dengan lancar sekali... Ini merupakan temuduga bagi perjawatan tetap sebagai guru.. walaupun aku terpakse menunggu sejak awal lagi lebih krg kul 7.15 pagi lagi sehingga selesai di temuduga lebih kurang jam 1.00 tghari.


Aku sgt risau dgn temuduga nie...tp yg aku plik skit, degupan jantung aku stabil sangat.. Tak mcm sblm2 nie.. aku prasan bnda nie sejak aku intrvw nk msuk KPLI lg...n bnda tu sekali lagi hadir dalam diri aku..

Tp syukur sangat dapat aku lalui dengan tenang.. Walaupun kesihatan aku sedikit terganggu, namun ianya tidak sedikitpun mematahkan semangat aku untuk buat yang terbaik..Aku berharap supaya aku lulus interview ari nie...n akan di lantik scepat mukin...

Terima kasih buat insan-insan tersayang yang telah mendoakan kejayaan aku (mak abah, bkl mak abh, meamor n family) serta kawn2 lain.. Doa andalah yang memberikan kekuatan untuk diri ini...

"Ya Allah, sesungguhnya aku ini insan yang lemah..Hanya kepadamulah aku bermohon agar kau kurniakan aku kudrat untuk aku terus melalui hari-hari mendatang.. kau luluskanlah ku dalam temuduga ini...Amin.."

1 comment:

Aidy Shahiezad said...

gud luck...
insya-Allah kalo ade rezeki, xkan ke mana pun... tunggu je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...