Tuesday, October 6, 2009

.:OpEN HouSE:.


Start dri minggu lepas, aku banyk la g rumah terbuka...rumah terbuka sempena Aidilfitri... semua rumah yg aku g ni semuanya classmate aku.. Mereka-mereka ni semuanya dduk kat Batu Pahat, so, x best la klu x d serang oleh konco2 aku..hehehe..Ape pun terima kasih buat teman-teman yang telah "membuka" rumah mereka untuk kita orang datang...Lain kali, buat la makan2..sempena ape2 raye lah...Nak eratkan silatullrahim kan... xde salahnya...
Dalam kegembiraan, kita jangan lupa pd insan2 yg x bernasib baik seperti kita.. esp warga negara jiran kita yang sekarang ni di landa musibah...kita perlu muhasabah diri kita...negara kita dah 'sipi-sipi' ngn gegaran.."Renung-renungkan lah..."

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...