Monday, February 7, 2011

.: Cuti-cuti..n jalan-jalan :.

Alhamdullilah...segala yang di rancang nampaknya berjalan dengan lancar... ari ni hari 1st persekolahan setelah cuti seminggu..
Dalam cuti ni, aku g bercuti ke pantai timur (terengganu n Kelantan).. ke sana bukan bercuti semata-mata, tetapi nk g kenduri kawin..

3 Feb 2011
- Perjalanan ke Terengganu bermula seawal 3 pagi..ini bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas yang semua sedia maklum, kalu nak ke pantai timur waktu cuti panjang, memang akan sesak... so untuk mengelakkan kesesakan, memulakan perjalanan awal pagi...
Sampi T'ganu dalam jam 11 pg... penginapan aku adalah di rumah tumpangan... selesa sangat..

D T'ganu, x tinggalkan peluang bjln2 di Bazar Warisan utk cuci mata...n beli la skit buah tangan...iaitu batik..

ke Bazar warisan tu belah petang...mlm pulak kt org g la mkn kat pantai M'gabang telipot.. kat NR cafe...makan mcm2.. ada siakap msk stim, daing msk merah, telor bungkus, tom yam, n nasi putih... tp nk mkn kerabu mangga, xde la pulak...mmm...ape2 pun, aku puas hati ngn msakan dia...cma lmbat skit srvis dia...mkn 10 orang..mmg berbaloi...

4 Feb 2011
-Pepagi lg aku dah keluar g cri nasi kerabu ayam panggang...terkenang kenangan lalu...maklumlah, tempat aku selalu sarapan mase belajo dulu... N tak lepas pelung bwk ank aku tgk la pantai Tok Jembal...walaupun dia x paham ape2 pn lg... yg pastinya, kat sana banyak berlaku perubahan... makin cantik..tp skrg dah xleh andi mcm dulu... kalu dulu, ptg2, msti ade je bdk2 yg g mndi-manda...
-Lepas solat jumaat, g la kanduri kawin n teruskan pjlanan ke Kota Bahru...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...