Thursday, August 30, 2012

Terima kasih F&N

Sekse..sekse...

Dah 3 hari aku terpakse menghadapi masalah sakit tekak ni... bukan itu sahaja, yang lebih haru, suaraku serak... bayangkan lah, mcm ne aku nk mengajar bdk2 dlm kelas... dah habis menjerit pun, haluss je suara yg keluar dr kotak suara aku nie... mungkin ni sbb mkn x jage spnjng raye ni kot... semua yg dpn mate di tala je semuanya...

Dan nk d jadikan cerita lagi, waktu start pose 6 nie lah dia nk jadik... Mmmm...dugaann...dugaannn.. Iyelah, benda baik yg kita nak dpt tu, klu xde cabaran, mungkin kita tak dapat nikmati  kemanisannnya di kemudiaan hari... Harap sangt cepat sembuh... now tgh mencube minum air F&N extra dry bitter soda nie... ni pon my father in law suruh cube... rase dia pelik sikit, tapi..mcm dah mula bagi sedikit kesan yg positif... Semua penyakit ada penawarnya kan... wasalam..

Minuman yang baik untuk melegakan sakit tekak... thanks F&N..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...